Jag är morgontrött.

Imorse missade jag bussen, så duktig som jag var, ringde jag jobbet och talade om att jag skulle bli lite sen:
"Kan du säga att jag blir lite sen?"
"Nej, då måste du prata med henne personligen"
"Va? Aha"
Tystnad 30 sekunder. (okej, nästan)
"Asså.."
"Ahaa. Du skämtar!"
Hahaha. Det funkar inte att driva med mig på morgonen. Jag fattade ingenting.

På jobbet gick det skitsegt till en början. Jag var trött och skrattade mest. Sedan fick jag coachning, bytte samtalmanus och började mixa och trixa en massa. Och vips, så gick det super! Lägligt var ju att det var en tävling just då också. Så jag blev superpepp och körde värsta racet. (är man tävlingsmänniska, så är man). Jag vann "Sällskapresan". Lite kul sådär. I alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0