Jag lär mig aldrig

Jag lär mig aldrig. Varje gång gör jag samma misstag. Och sedan håller jag på att spricka. Eller min mage. Även fast jag är proppmätt så tar jag lite till, bara för att jag tror att jag ska bli mättare längre då. Men så är det inte, och så kommer det aldrig att bli. Man får bara magknip så att man tror man ska dö, och så blir man skitnödig (min mormor har sagt att om man blir skitnödig inom en timme efter att man ätit, så har man ätit för mycket). Jag äter ofta för mycket. Och jag lär mig aldrig.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha..meh ibland kan det vara gott att äta för mycket..=) Ha inet så dåligt samvete =)

2007-10-25 @ 12:51:18
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Jennie

Min mage är det värsta som existerar. Den mår antingen dåligt för att man äter för mycket eller när man väntar för länge mellan måltiderna. Så fort jag blir lite nervös så får jag superont o hela magen blir uppblåst. Kul o se gravid ut när man vill vara som snyggast ;) haha

2007-10-25 @ 14:05:51
URL: http://secretzodiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0