JOBBigt värre

Idag har jag jobbat. Sjukt länge. Och ingenting fungerade. Jag blev sur. Tillslut. Jag var glad och positiv i 2 timmar och 55 minuter. Sedan blev jag sur. Tre timmar. Jag pallade inte tre timmar, utan att kunna sälja någonting. Sedan fixade det sig, och jag började sälja, och blev sådär envis som jag alltid brukar vara. Sista timmen insåg jag att jag skulle bli sämst om jag inte sålde en till innan jag slutade. Så fast vi egentligen redan lutat och min kusin väntade på ig, vägrade jag logga ut. "Ett samtal" sa jag "jag ska sälja en till". Så jag gav mig inte. Han köpte. Efter många om och men. Och han svor och menade att jag var en riktigt bra säljare, i accepten (delen som de spelar in - och som lyssnas av). Så nu ska de veta att jag har kämpat. Tur för mig. (och honom - annars hade jag lackat)


Kommentarer
Postat av: Anonym

LACK OCH LÄDER

2007-11-03 @ 00:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0