MK Olsen

Jag bara älskar det här kollaget. Båda systrarna Ashley har en skön avslappnad stil, som samtidigt är skitsnygg. (Men vissa gånger ser det helt spårat ut, fast det är okej - de har fått lite storhetsvansinne, och tror sig klä i allt, eller nåt). Men de har mysoutfits, ofta. Förresten. Jag måste hitta ett par vinterskor och en varm vinterjacka. (Egentligen skulle jag vilja ha den jag såg på Mango, i Stockholm, men det blir liksom aldrig av att jag åker dit, och dessutom lär den inte finnas kvar - palla besviklesen om jag drar dit för att upptäcka det). Så, snygg dunjacka (inte alltför figursydd, direkt) i min storlek sökes. Helt inte svar (Gärna marinblå eller grå.).

image430
Grr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0