Prinsessa med magknip

image443Checka in snyggingbilden på mig från när vi var i Forsmark. Härligt att jag kommer med en egen pose när det gäller dagens outfit (även fast det var ett par veckor sedan). Men en del tycker jag ser ut som en isprinsessa. Och ja, det är väl så jag ser ut då. Det kan tänkas bero på att jag faktiskt är släkt med en kung. (Det är sant). Jag har liksom det kungliga blodet i mig, och vissa gånger visar det sig för omgivningen helt enkelt. (Det kan hända att de som sa att jag såg ut som en isprinsessa bara utryckte sig klumpigt, och egentligen menade på balettdansös. Fast deras misstag kan ju inte jag ta på mig förstås. Nu vet ni i alla fall att jag är prinsessa).
   Jag har magknip (ni vet ju att prinsessor är känsliga för sådant. De känner ärtor genom massa madrasser och så..). Jag orkar inte med det. Det gör så sjukt ont. Och jag som måste lära mig alla existerande argument för att vi ska behålla kärnkraften till imorgon. Dessutom gick det sämst på jobbet (fast det var skitkul i alla fall).

Kommentarer
Postat av: alex

asså cattis det här inlägget var Heeeeeeeeeeeeeeeelt spårat :D haahhaahaha

2007-10-23 @ 17:09:48
Postat av: Jennie

Snyggt skrivet ;) Tycker du om berättelser? :P

2007-10-23 @ 21:50:41
URL: http://secretzodiak.blogg.se
Postat av: Jennie

Svar: Det är skoj att läsa iaf! =) är du sthlmare?

2007-10-24 @ 22:25:20
URL: http://secretzodiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0