Skohalka (och blogglänk!)

En sak är knepig med mina nya skor: Varje gång jag svänger halkar jag (eller om jag går för snabbt, så jag mister kontrollen). Klacken är ungefär lika stor som en tärning. Bara en liten kub. Och så fort jag inte trampar exakt, mitt på den, slinter foten till och jag ramlar - nästan (har inte fallit pladask ännu). Det är dels pinsamt: alla skrattar åt mig men också farligt (ja, faktiskt). Jag har ännu inte kommit på en rimlig lösning för att åtgärda problemet. (Däremot har jag hittat en halvt godkänd vinterjacka, som kanske inhandlas imorgon).

Nu till det vesäntliga i detta inlägg. Jag är med i en tävling på LOLITA-bloggen. Man kan vinna en goodiebag. Även fast jag nästan aldrig vinner något, så är jag väl med då. Jag gillar verkligen hennes blogg: skitfina bilder och kollage. (Och minns jag rätt har vi dessutom samma namn - eller jag vet inte. Det kan hända att jag är helt virrig förstås).
Klicka på bilden för att komma till tävlingen. (Fast jag blir sur om du vinner)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0