Som vanligt

Först hade jag ont i halsen. Sen fick jag ont i örat, i vänster öra. I höger hals och vänster öra. Alltså, nej. Jag har inte två halsar. Men det gjorde ont på höger sida i halsen. Det gör det fortfarande. men i höger öra istället. Det är knäppt. Ska jag aldrig bli frisk eller?

Efter jobbet åkte jag till Ellinor och myste. Några tjejer var vi, och vi firade henne födelsedag! Vi år och åt och åt och åt. (Och min mage överlevde!). Och det var supergott och supermysigt. Och nu är jag trött. Och nu har jag massa inspiration till min novell. Fast den är spårad, och vrickad, och.. Och allt är precis som vanligt igen. Det blir precis som när jag alltid skriver. Och det känns tryggt. Fast, förvirrat, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: mariarodny

ajajaj, inte bra...krya på dig iallflal :D

2007-10-07 @ 00:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0