Utbildning och..

Jag har fortfarande ont i min tunga. Jag brände mig på tungspetsen när jag skulle dricka kokhet vattenchoklad. Det gör faktiskt ont. På tal om choklad har vi fått det på jobbet nu också. Och på tal om jobbet gick jag en utbildning idag. Jag ska byta till en annan avdelning, och sälja lotter. Hela grejen verkar superbra. Dessutom får vi nu i början nästan dubbelt så hög grundlön än tidigare. Det är bara en kugge. Företaget ägs av Socialdemokraterna, och vinstpengarna går bland annat till utbildning av folk inom SSU. Och, sen när skulle jag sälja något från Sossarna? Dethär blir knepigt. Ska fundera på hur jag ska göra till imorgon...


Hur som helst, ifall någon undrade så är jag fortfarande på jakt efter en häftig midjekjol. Ashleys är skitfin. Hon klär ju sig sjukt snyggt. (Hela Outfiten är underbar). Skorna får lätt tio poäng. Den söta lilla väskan också. OCH klockan. Men vart ska jag hitta kjolar? (Alla människor har ju underbart söta kjolar jämt och ständigt, men jag hittar aldrig några).

Kommentarer
Postat av: Annika

100 spänn i grundlön??? satsa...hur mycket i provotion?

2007-10-11 @ 10:01:02
Postat av: alex

men lätt att du ska ta jobbet iallafall . Pengar är pengar.. går ändå runt på nåt jävla sätt.

2007-10-14 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0