Vattenläcka på ingång?

image441
Det här är läskigt. Kan du få tjejen att börja snurra åt ett annat håll? Jag hittade den här. Man måste kolla riktigt länge. Och får inte lacka ur.

Okej. Kaos. Det är vattenläcka i alla våra grannars hus. (Vi bor i en radhuslänga på fyra hus. Mamma och pappa är i Stockholm och svarar inte på mobilerna. Dessutom så gick Macke just till ICA. Vad ska jag göra om det börjar spruta vatten? (Fast jag tror de har stängt av vattnet redan).

Jag borde göra skolarbeten. Det gick skit på jobbet igår.

Och nej! Det låter som det sprutar vatten där nere! Det här inte kul. Inte det minsta. Jag vill inte vara med längre.

Kommentarer
Postat av: emma

haha ;) men jag vet inte ens om den är menad som ett skämt eller en synvilla. För hela hon snurrar ju verkligen motsols när hon gör det och sedan med sols. man sder ju att hon hoppar åt andra hållet och allting:P Jag tog den då stog det att det var en synvilla men kan ju vara nån som driver endå :P

2007-10-21 @ 18:31:59
URL: http://emfw.blogg.se
Postat av: Helena

Jag har sett den för förut, men förstår inte riktigt. För om man tittar en stund så byter hon ju och snurrar åt ett annat håll.Hoppas att du får en mysig kväll!

2007-10-21 @ 18:39:20
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Jobbigt, med vattenläcka! Hoppas det ordnar sig!

2007-10-21 @ 22:50:59
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0