WC-skyltar

image422Skyltar. Någon har satt WC-skyltar på samtliga toaletter på vår skola. Varför vet jag inte. Men lite stör det mig att det numera ser ut som ett köpcentrum, och inte en hemtrevlig skola. (Vem hittar inte till toaletten?). Kanhända är det för att ettorna är vilsna och behöver vägledning (de hade ju trots allt lägre intagningspoäng än oss - haha. jag skojade!). Men vadå? WC-skyltar, vad är grejen?

PS. det är inte sådana där fina med pottor på, som gamla tanter har hemma hos sig, utan tråkiga, opersonliga skyltar, vars enda dekoration är just dessa två bokstäver: WC. Inget mer, inget mindre (förutom kanske en ram runt)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fattar inte heller grejen, de är sjukt fula och ja jag vet inte vad jag ska säga. ska vi göra en kup och ta ner alla?

2007-10-01 @ 22:30:41
Postat av: Ellinor

Jag tror på att det inte var betygsintag.

2007-10-02 @ 08:26:05
Postat av: Annika

efter att vi byggde om hemma hos mig så råkade dörren med wc skylt på hamna på förrådet. lite irriterande men väldigt likt min familj hahahah

2007-10-02 @ 13:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0