Anställd.

Jag ska faktiskt vara helt ärlig. Jag hade inte förväntat mig särskilt mycket från utbildningen idag. Men en sak hade jag förväntat mig, och det var att den skulle vara kort (Min brorsa chansade på en timme). Gissa hur länge jag var där? Fel. En gång till. Nej. Fel igen. (Du är ju värdelös på det här) Faktiskt. Tro mig eller ej, i närmare 3 och en halv timme. (Ja, du läste rätt. Inte minuter). Jag var där i 3 och en halv timme. Plus att jag ska komma tillbaka och sitta och "medlyssna" på försäljning i typ 2 timmar. Jag var både trött och hungrig. Men det var roligt. Härliga människor. Skön stämning. Avslappnat. Jag tror verkligen jag kommer trivas där. Nu handlar det bara om att lyckas sälja också. Men jag är anställd. Från den 6 september 2007. Tänk. Den 6 september kanske inte säger dig någonting. Men för mig... Nej (hahaha). Fast det var i alla fall idag jag blev det. Den 6 september. Ifall nån undrade. Typ.

Kommentarer
Postat av: Annika

nöööööööööööööööööööörd =)

2007-09-07 @ 08:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0