Är det verkligen sant?

Det känns konstigt att jag kan gå och lägga mig nu, utan att ställa någon som helst väckarklocka till imorgon. Det är nästan så att jag inte tror på det. Som att jag förväntar mig att det är något bluffspel på gång, och någon - på grund av dåligt samvete eller dylikt - blygsamt ska erkänna att det hela bara är ett skämt. Och att det är skola imorgon. Jag är så trött. Trött. trött. Jättetrött. Tog fel tid på gympapasset jag skulle på. Trodde det började 15.30. När jag var framme insåg jag att passet jag skulle på inte började förrän 16.30. Så, jag gick på Ki - balans. Det var så segt att jag höll på att somna - jag sa ju att jag var trött. Och det var motvilligt jag gjorde övningarna. Jag ville ju bli pigg. Hade egentligenen tänkt pysa hem efter det, men träffade en kompis som skulle på nsäta pass (som jag egentligen tänkt gå på), så jag körde det passet också, vilket var riktigt skönt.


Tidigare idag shoppade jag också. En söt grå scarf (som jag snackade om att jag sett på H&M tidigare), och ett smalt, grått skärp (också det från H&M). Mina byxor är inte klara hos skräddaren förrän på fredag. Jag är trött på alla mina andra byxor!
   Gillar klänningen på bilden. Jag älskar verkligen färger. Och den är som en målarlåda. Underbart. (Längtar tills jag ska ha bild&form i vår). Och skorna!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0