Chokladtävling!

image414Alldeles nyss läste jag om en chokladtävling. Annorlunda, visst, men lätt vart att vara med i. Jag älskar choklad. Och även fast jag i princip aldrig vinner en tävling (okej, jag har vunnit på biblioteket ett par gånger, efter att ha varit med i ALLA deras tävlingar - det vore rimligt om jag åtminstone vunnit hälften av gångerna) när tur är med i spelet. Tävlingen hittar du i alla fall här. (Om jag ska ha någon chans att vinna borde jag nog inte tipsa er om att vara med, men jag antar att det skulle varit ofint. Så var med ni bara. Vinn chokladen framför ögonen på mig. Gör det ni!)

Kommentarer
Postat av: Annika

cattis ja ska till provoice imorn du måste hjälpa mig att hitta! tack för att du fixade:D

2007-09-25 @ 16:21:01
Postat av: Junitjej

Kul att du är med i tävlingen!! Länka direkt till tävlingen, så blir det enklare att hitta.
http://junitjej.blogg.se/1190694553_tvling__bloggchoklad.html

2007-09-25 @ 16:27:08
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0