Dagboksbabbel

Idag har det varit en bra dag. En kul dag.
Jag vaknade upp på morgonen av ljudet från min systers skratt nedifrån. Som värsta överraskningen hade hon kommit hem på sin födelsedag. Och det passade ju perfekt, för då passade jag på att ge mina dubbelkopior från Rhodos till henne som present. Kanske inte den optimala födelsedagspresenten, men... (Det kostade faktiskt mer än 300 spänn att framkalla!). I alla fall så åkte jag och mamma till Friskis&Svettis och körde ett lugnt medelpass. Sedan åkte jag med Bella och Danne och kollade på möbler (och köpte), och letade praoplats åt Bella (vi hittade ingen). Väl hemma igen var det mys med massa fika (jag käkade mest mina nybakta, glutenfria chokladmuffins - jag gjorde de igår natt) och kebabtallrik. Sedan spelade jag fotboll med systrarna hela kvällen. Det var superhärligt. Saknar fotboll varenda dag, som när man var liten! Och nu har jag läst lite till i boken Å andra sidan av Marian Keyes, på över 600 sidor! Den är inte direkt min favoritbok, men helt okej. (Den kanske blir bra på slutet. Troligtvis lycklig).

image362
Den här bilden tycker jag bara är vacker. (Fast tjejen ser lite kylig ut. Alltså, avståndstagande :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0