Dagens diskussion (jag vann)

- Men smaka då!
- Neej.
- Du får en femitoöring!
- Får jag?!
- Jaa.
Böjer sig fram och tänker smaka, men ångrar sig:
- Vi tar en tia istället, va?
- MEN SMAKA DÅ, FEGIS.
- Jag är mätt
- Snälla Bella, drick då.
*slurk*
- Du dricker inte ens. Sluta fejka nu.
- Men då får du först dricka en gång, så att jag ser det.
Jag dricker, varpå hon säger:
- Okej. Om jag dricker dethär så måste du ge mig en femma.
- Nej. En femtioöring
Lång tystnad och otaliga försök senare, sätter jag mig och skriver ned konversationen demonstrativt, och menar:
- Drick nu, jag orkar inte skriva mera
Hon lutar sig fram för att läsa. Jag säger upprört:
- Sluta läs!
efter ytterliga diskussioner konstaterar jag ett faktum:
- Du är en tönt, vet du vet?

Sedan dricker hon. Smakar flera gånger till och med.
Och jag vann, tillslut.
(Hon skulle bara smaka en äcklig proteindrink med chokladsmak)

Kommentarer
Postat av: aida

hahahah cattis tvingar du bella dricka alkohol ? :(

2007-09-23 @ 18:51:32
Postat av: cattis!

aida: nejnejnej. bara en äcklig proteindryck. Hon var så töäntig och vågade inte ;) aida, jag dricker inte ens ju! ;P

2007-09-23 @ 22:12:03
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0