Födelsedag!

Idag är det min födelsedag. Och visst, den började inte helt perfekt (telefonkö hos tandläkaren), och fortsatte lite småtrist (fick vänta hos tandläkaren i evigheter för en tio sekunders snabbfix). Men sen blev det bra! Efter att ha varit ute och plockat blommor på biologin, mitt i hösten, jag vet, och suttit och undersökt de ett tag, så gick vi ned för att äta lunch. Pannkakor. Yes, på min födelsedag. Det var riktigt gott. Sen kom Anna, Alex och Annika med laktosfri glass (en choklad och en vanilj), vanlig glass, och strössel (lakrits och choklad) och sjöng för mig. Skitsöta! Sen fick jag en superfint armband från pilgrim. Jag blev asglad. Ni är underbara! Sen åt jag tills jag storknade och räknade matte, och sjöng körsång innan jag tog bussen hem. Myste med familjen, åt massa gott, fick lite fler presenter. Hela min stackars familj är sjuka, så nästan alla var hemma idag. Jag fick mjölkfri choklad också. Den var aningen för mörk i min smak, och kanske inte värd sina 30 spänn. Men det var väl för något bra antar jag. Den var ju ekologisk. (Jag vill ha laktosfri. Finns det någonstans?!)

Kommentarer
Postat av: johanna

och så säger du iget... GRATTIS! (en da efter)

2007-09-06 @ 06:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0