Grå vinst


Grått är höstens färg. Och jag bara älskar det. Grått, grått, grått. Jag har letat jacka länge, men hittar aldrig någon som passar. Jag är inte smal som en sticka, men jag drunkar ändå i alla höstjackor. Jag vill inte ha en tajt jacka direkt. Gärna lite slapp sådär. Men helst vill jag synas, och inte försvinna i lager av tyg. Den här jacka på H&M ser mysig ut. Har inte testat den. Den är säkert för stor. (klicka på bilden för förstoring). men snygg är den. Och grå.

Det gick upp och ned på jobbet idag. Börjarde väldigt bra. Sedan gick det sämre, och sämre, och sämre. Skitdåligt, och sedan sakta bättre, för att sluta great. De sista timmarna var det tävling. Man skulle få sluta 20 minuter tidigare. Och jag är ju extrem tävlingsmänniska. Så, jag sålde som smör. Jag vann. Eller mitt team. Det var jag och en annan kille. Då fick jag tillbrniga 20 friska minuter på 5ans busshållplats, istället för framför en dator. Trevligt juförsig, men. Inte världen bästa pris. Fast jag vann i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godnatt, sov gott! :)

2007-09-23 @ 00:32:25
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0