I want, I want..

image416
Wow. Checka den här scarfen. Jag bara älskar den. Designern är Matthew Williamson. Oh, I like it.  Är ute efter en häftig scarf, och såg faktiskt en rätt söt på H&M. Funderar på att kila förbi där imorgon, och införskaffa en, innan jag hunnit börja tänka på hur stort KÖPSTOPP det egentligen står stämplat i min plånbok. Men tänk så tar den slut? I så fall är jag väl helt enkelt tvungen. På tal om köpstoppet, måste jag bara tilllägga: Har hittat en skitsöt klänningliknande skapelse på Monki. I jeanstyg. Vill hemskt gärna ha den, men dels säger ju plånboken sitt, och dessutom måste jag hitta ett smalt skärp (helst svart) om jag ska kunna använda den. (Den är nämligen väldigt vid). Förresten har jag lust att köpa en svart eller grå kjol, gärna med lite högre midja. Tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0