Jacka?

image421Tänk, så hade jag kunnat flaxa omkring sådär på gatan, och det enda folk skulle påpeka var att jag var sjukt snygg, hade jättefin designerjacka (som alla önskade sig i julklapp) och var superbra på att gå i högklackade skor (som en modell, såklart). I så fall hade jag gjort det varje dag. Men nu vet jag inte om jag vågar. Det är nämligen ingen som har sagt så till mig än. Och dessutom har jag ont i halsen (eh, va?) och då ska man inte röra på sig för mycket (det värker verkligen). Hur som helst så hade hon en sjukt snygg jacka, som jag hemskt gärna skulle vilja ha (helst före jul dock). På tal om jackor, så har jag insett att jag måste köpa jackan jag såg i Stockholm i somras (hur många tror att den finns kvar?). Trots att den är pissdyr för min plånbok, så skulle jag faktiskt offra mig, offra mina sista slantar. (skulle möjligtvis fundera på att tänka om, om någon erbjöd mig den på bilden, men).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0