Jobb och skola

Idag jobbade jag efter skolan. Detta hände:

Timme 1: Jag var helt nollställd. Vi hade börjat med en ny produkt. Jag mindes inte ett skvatt om den. Sålde ingenting. Läste mest om produkten. (Dessutom sa jag fel pris - så ingen ville köpa).
Timme 2: Aha. Jag fattade grejen. Sålde fyra stycken. Superduper. Imponerande.
Timme 3: Systemet krashade. Kom fram med ett samtal. Det var en nej-kund. Nej, nej, nej, nej, nej. Okej.
Timme 4: En halvtimme framåt är det fortfarande fel på systemet. När det slutligen funkar igen säljer jag två stycken. Great. Om man tänker på omständigheterna. Men kunde ha sålt massor, bara systemet funkat!

Känns bra. Ändå. Vad som känns mindre bra är att jag ska vara färdig med en labrapport till imorgon som jag i princip abra skrivit inledningen på. Illa. Ganska illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0