Jobb, städning och träning

Första två timmarna på jobbet gick superbra. Jag sålde över målet, och allt var frid och fröjd. (5 st) Resterande tid sålde jag bara 1 i timmen. Men det kändes ändå bra. Sålde mest av alla, (även fast vi var rätt få) och det var ju abra tredje passet. Så en liten applåd till mig. (Dumma de har sänkt provisionen!) Jag börjar lära mig. Börjar hitta min stil, på nåt vis. Ah, det låter hemskt att jag kategoriserat mig till en speciell sorts grupp telefonförsäljare. Men jag har insett att man kan tjäna rätt mycket ändå. Guldgruva. Yes.

Imorse var jag och tränade på friskis&svettis med syster Bella och mamma. Medelpass. Det var skönt. Jag älskar känslan av träningsverk (faktiskt lite från 400-metersloppet också). När man går och det gör sådär härligt ont i benen. Det låter knäppt. Men då känner man att man mår bra. Och lever. Det gör man inte när man sitter framför en dator i fem timmar (och pratar i telefon). Fast jag gillar det. Ändå. Det är kul att prata i telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0