Kärlekspoesi

Anna sitter här bredvid mig och skriver en kärleksdikt. Jag hämtar lite inspiration, och skriver om det på mitt eget vis (hon tyckte inte det blir lika bra. Kanske för att jag är ironisk). Vad säger ni om mitt senaste poetiska verk?

Du är mitt allt
Du är som mitt salt
och jag är destilerat vatten (Då skapas jämvikt)

Jag vill alltid vara dig nära

Bara vi hjälps åt att bära

Matkassarna från ICA.

Jag skulle hemskt gärna ge dig en kram
men jag är för lam
ad




Fattade du den sista? Läs den en gång till då. Och en gång till. Och en till. Sen fattar du. Och då skrattar du. Förhoppningsvis.
Jag blev rätt nöjd, ändå.


Kommentarer
Postat av: anton nyson

hahahha fett bra ;) jag gilla´t

2007-09-24 @ 19:12:30
Postat av: Annika

hahahahah gillar också, starkt=)

2007-09-25 @ 01:06:44
Postat av: alex

hahaha asssåååahh ahaha

2007-09-28 @ 15:49:05
Postat av: gonish

jag med

2007-12-04 @ 00:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0