Klipp-jobb

Jag vet inte hur jag ska komma ut dethär. Igår klippte Julia sig (supersött), idag Bella (sjukt snygg hon vart! platt hår och allt). Överallt snackar människor om att klippa sig (Kanske för att jag babblar för mycket om det). Jag vill klippa mig, men vet inte vart, och hur. Har massa fåniga idéer, som jag får beslutsångest för, som vanligt (men jag vet att det ändå kommer sluta med en impulsgrej som alltid). Klipp. Klipp, klipp, klipp.

(onödig fakta bortklippt). Idag gick det lite småsegt på jobbet. En tant (som faktiskt köpte) tyckte att jag skulle gå hem, eftersom jag verkade så trött. Jag mumlade något om att hon hade 30 månader på sig att betala fakturan, varpå jag rättade mig själv och sa 30 veckor, innan jag kiknade av skratt och tillslut meddelade att det var 30 dagar som gällde. Jag måste ha varit trött. Till en kille, som också köpte sa jag: "Du binder dig inte till någon", fast jag menade någonting, och han tyckte det var asrligt och skrockade i slutet: "Ja, det där med att inte binda sig till någon...". Men ett gott skratt flrlänger livet, så nu lever de inte längre bara på grund av mina piller jag skickar med posten. Dessutom, som pricken över i (i min fantastiska jobbkarriär) har jag (på sätt och vis) fixat jobb åt Annika. Fett bra jag är. Ändå. I alla fall ganska.


Kommentarer
Postat av: alex

hahahahah de där med att du inte binder dig till någon hahahahahah jag hade garvat ihjjäl mig

2007-09-28 @ 15:44:43
Postat av: Kelly

Hejsan...jo..du går in på arkiv o sen länkar...där klistar du in din kod. kram!

2007-09-28 @ 22:44:27
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0