Kolla skorna!

image381

Wow. Jag vill ha de här skorna. Jag har ju faktiskt inga lila skor. Hah. Nej, inte det, men de är ju otroligt snygga. Älskar dekorationen framme vid tårna. Supersött. Verkligen. Skorna är av märkes Malandrino, och kostar förmodligen en förmögenhet. Men någon variant ska man väl lyckas hitta till våren (nyss längtade jag till julen, nu är det våren som gäller. Nästan). Det är bara det underbara faktum att man kan använda alla sina färgglada skor. Plus att man kan köpa massvis av nya. Det är ju på våren och sommaren, i alla fall jag, köper mest skor. Jag borde uppfatera min önskelista, tror jag bestämt. Nej, nu ska jag verkligen skriva lite om upplysningen. Eller möjligen kolla igenom labinstruktionerna.

Kommentarer
Postat av: Annika

du måste skämta...

2007-09-12 @ 13:00:20
Postat av: cattis!

Annika: Du måste driva? Tycler du verkligen inte de är fina? :O De är typ hur söta som helst. Särskilt det där med minifrukterna (tror det är det) vid tårna. Lösenordet till din blogg? SÅ jag kan svara på kommentarer :D?

2007-09-14 @ 23:20:22
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0