Ledigt!

Wiho. Nu börjar vår långhelg (sudiedagar tosdag och fredag). Eller strax. Jag sitter längst fram i klassrummet. Vi har matte. Genomgång. Vi slutar redan vid lunch, eftersom det är ig-dag på eftermiddagen. Det ska bli sjukt skönt. Jag är trött som bara den. Och ska på stan efter skolan. Kanske kolla in scarfen, springa förbi monki (fråga om de fått tillbaka min älsklingsjeans från skräddaren - som var trasiga i gylfen) och köpa ett par stövlar till bella. På tal om Bella, så blev jag rätt sur imorse. När jag skulle kuta till bussen (som jag och Bella skulle ta) upptäckte jag att hela frukosten stod framme (jag tål det inte ens - mitt var såklart undaplockat), och var tvungen att plocka undan allt. Detta resulterade såklart i att jag missade bussen. Egentligen ingen större skada skedd. Men lite sur blev jag ändå. Men snart. Snart är det HELG. Och jag måste köpa flourskjölning (tandläkaren har sagt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0