Martina-koden

Igår blev jag glatt överraskad. För vad hade dumpit ned i brevlådan om inte ett pocketogram! Ni förstår säkert inte ett skvatt. Det gjorde inte jag heller. Men när jag efter en viss tveksamhet, måste erkänna att jag var lite förvirrad angående innehållet, öppnade plastpaketet fann jag där en liten hälsning. Jag insåg att jag fått en födelsedagspresent till. Från Ida. Jag blev superduperglad (tack, för den gulliga hälsningen också!) och har redan börjat läsa på boken Martina-koden. Inga kända vibbar här inte. Den är lite lätt komisk. Eller lite halvt tragisk sådär. Ler gör man i alla fall (kom på mig själv med att göra det, när jag läste den, på bussen). Glad överraskning. Tack vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0