Något dåligt..

image375En dålig sak med dagen (förutom att det var drygt att vara förlamad i halva ansiktet i flera timmar och välja klistermärke hos läkaren) var att jag missade skolfotot. Ja. Det var en stor förlust. Förra året såg jag tragisk ut. Så, jag hade tänkt försöka se normal ut i år. Men. Såklart hade jag läkartid exakt just då. Good timing. Jag tror inte på ödet, så det är ingen tröst heller. I trean, då ska jag vara med...
   Jag hade i alla fall tänkt se ut sådär. ungefär. Det kanske var tur att jag missade fotot. Jag skulle nog ändå bli besviken. Dålig hårdag. Plus att jag hade fula kläder. Detta ser bra ut. Jag vill nästan inte ens vara med på skolfotot. Typ.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Stackare! Du får vara med nästa år istället XD

2007-09-11 @ 11:33:55
Postat av: Carolina

Åh, jag blev aldrig snygg på mina skolfoton.

2007-09-13 @ 19:09:19
URL: http://www.fashionsquad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0