Rubbade kostvanor

När jag upptäckte att någon ätit upp mina chokladmuffins blev jag sur. Sur för att jag knappt kan äta någonting. För jag kan inte tugga. Kan ni tänka er? Så fort tänderna möter varandra vibrerar hela käken av smärta (okej jag tar i men ändå) och hjärnan drabbas av en hastig kortslutning, då det hela inte går ihop. PIP. PIP. Cattis kan inte äta. PIP. ERROR. Sedan sätts polissiernerna igång där uppe, för man misstänker genast att det begåtts ett allvarligt brott mot mig. Men strax inser man också att det är helt lagligt att vara en vänligt tänkande tandläkare. Fast det borde inte vara lagligt att rubba någons kostvanor sådär utan vidare. Okej. Jag får det att låta som att jag går på diet, och inte äter någonting. Ledsen för en ytterst vinklad redogörelse. Jag har ätit som vanligt. om inte mer, för att jag tycker lite synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0