Sjukt jobbigt. (haha)

Snälla sluta. Jag orkar inte. Jag vill bara inte, och det är okej. Faktiskt. Visst kanske jag överreagerar. Men. Det spelar ingen roll. Jag har ont i magen (får skylla mig själv, råkade äta mjölk), är förkyld som bara den och är bara allmänt hängig. Sjuk. SJUK. Jag knarkar äckliga halstabletter, så att jag nästan spyr. (Okej,det spelar ingen roll hur många jag äter. Jag spyr ändå aldrig). Och så borde jag vara glad. Eftersom jag någon gång idag väcktes av att telefonen ringde, och fick höra att jag fick jobbet. Ja, jag var på jobbintervju igår. Telefonförsäljare (alla suckar tungt). Men det får gälla tills jag hittar något bättre. (Måste erkänna att jag är förvånad när han inte genast ångrade sitt beslut när han hörde mig kraxa i andra änden. Han kanske tyckte synd om mig. Eller nåt.)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Grattis :) Vi saknade dig i skolan idag!

2007-09-04 @ 16:46:24
URL: http://rtas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0