Stallet.se is back

I våras blev jag förföljd av unga hästtjejer som addade mig på msn och snackade i ett om stallet.se. Jag fattade ingenting. Sen när skulle jag ha blivit medlem på stallet.se? Till slut pallade jag inte fler tioåriga tjejer, så jag bestämde mig för att fixa en egen användare för att söka upp den som gett ut min msn där. Jag gav min användare namnet stallnoerd. Idag överraskades jag av ett mail. Läs och begrunda: (och le, om det anses nödvändigt).


"Hej på dig!
Hoppas du har kommit igång i skolan och att det är roligt. Det är alltid mycket att göra i början av terminen så därför vill vi ge alla våra medlemmar på
Stallet.se en liten present. Du har fått en hel veckas gratis guldmedlemskap!! Yeehaa! :)

Det kommer hända spännande saker på Stallet.se under hösten, och vi hoppas att ni är lika förväntansfulla som vi. Det kommer bli helkul, det lovar vi! Det ända du behöver göra är att logga in med dina inloggningsuppgifter nedan på Stallet.se:

Stallnamn: stallnoerd
Lösenord: forfoljd

Ha det bra så ses vi på
http://www.stallet.se/!

/Brunte och Flax "


Säg att ni skojar. Jag har inte alls mycket i skolan nej. Eller. Jag gick in och kollade min användare nyss. Wow. Gissa vad dagens stallfråga var! jo, Har du mycket i skolan? (svarsalternativ: Ja, nej eller lagom.) Jag svarade först ja, men tänkte att jag egentligen inte borde ge negativ statistik beträffande hästtjejernas åsikter om skolan, så jag bestämde mig för att kompensera med att rösta på Lagom en gång också. Det gick inte. (Jag testade nej också. För säkerhets skull). De menade att jag redan röstat en gång (det borde inte gillas - jag tänkte inte på konsekvenserna). Men nu får jag väl leva med att vara med i stallet.se-tjejernas-skolåsikts-statistik. Visserligen bara i en fråga. men i alla fall.

PS. Lägg märke till mitt lösenord.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAHAHA, allvarligt cattis en lite nördvarning på dig ! nej du jag tkr om dig ändå <3

2007-09-21 @ 10:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0