Sugar lips!

image372
Jag känner mig väldigt onyttig. (Jag är fortfarande sjuk). För så fort man inte tränar på ett tag blir man inte bara slö, utan också sötsugen. Man mår nästan illa åt sig själv och känner att läpparna riktigt knastrar av de dåliga sockervanorna (Jag gillar att ta i). Trots att det är så jobbigt att äta i och med mina ständiga tandläkarbesök (Idag satte jag i en tandställning. Den syns visserligen inte - är i gommen - men all mat fastnar i den. Asdrygt), så äter jag nästan mer än vanligt. Känns det som. Nu blev jag tex fruktansvärt sugen på glass med äpplen&kanel. Det är fruktansvärt gott. Haken är väl dåa tt vi inte har några äpplen. Dessutom fick jag hyperlust att baka chokladmuffins sådär helt plötsligt också. Knäppa dagar dethär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0