Färgglatt ja

126672-640 126672-641 

Bubbeltrubbel vår i luften men kyligt i alla fall man kan inte gå i t-shirt då fryser man för mycket och tänker på tråkigheter iställer för glada minnen och solen bakom molnen fast det är mulet och regnet kikar ned mot träden falla inte falla stanna inte stanna stanna regnet där uppe vi väntar på solen som gömmer sig bakom molnen och kollar på färgglada bilder och önskar oss fina klänningar och drömmer sommardrömmar tills vi vaknar och då är verkligheten lika bra ja visst är den jag är jättejätteglad och jag längtar tills jag ska springa springa på lördag hela vägen till och nu förstår jag nu förstår jag precis känslan fast det itne var samma sak men ändå fattar jag grejen för jag ville bara springa i en evighet utan att stanna och kunde aldrig bli trött inte trött bara glad och lycklig och sånt ni vet vad jag menar jag tror jag blundar mig och önskar lite en stund

foton: Teenvogue

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar det. jag älskar färger och jag blir gladast.

2008-04-07 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0