Livet leker

image637 image638    image635

Jag tycker kläder är roligt. Jag tycker skor är ännu roligare. Jobbet är roligt. Livet är roligast. För roligt. Nästan. Neje, men jag har köpstopp. Inofficiellt. Jag har inte skrivit det, att jag shoppat. Jag orkar inte fota och grejer. Men i alla fall, the satoralist har varit ute i farten igen. Han orkar i alla fall fota. (fast det är roligare att fota andra än sig själv).

Förresten kom jag på en sak. På tal om ingenting, men med tanke på mat. Jag har ett par tips till övers (funderar på att bli kock). 1. Det är jättegott med gurka på pizza (särskilt kebabpizza). 2. Gurka är gott på allting, t.ex. på majsbröd med leverpastej. Det funkar på allt. Jag älskar gurka. Jag kom på det typ nyss.

Kommentarer
Postat av: alex

eh gurka :D

2008-04-03 @ 10:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0