Yesterday

image632
Jag har köpt skorna i mitten, fast i svart. Och jag vet inte. De kanske är finare i brunt. (men de har inte kommit ut i butik ännu - jag hoppas de kommer snart). Idag regnar det, men det är ändå varmt. Igår var det nästan sommarkänsla. Man blir lycklig av sånt där. Jag var på Gränby Centrum med Elli. Och lite på stan. Och så cyklade jag till pianon i solbrillor. Och så sprang jag tre varv på elljusspåret med Jiyan (och promenerade ett och gjorde utfall). Och det var underbart och jag älskar att springa och jag kunde sprungit hur många varv som helst. Men jag har träningsverk idag. (Men det spelar ingen roll).

Oh, yesterday, all my troubles seemed so far away. (They still are)

Foto: Wedins

Kommentarer
Postat av: julia

Det var finaste vädret igår älskade det :D

2008-04-02 @ 12:49:46
URL: http://anajulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0