post nu va

Brev! (brev från norge) Jag ska nog gå ner och æta frukost snart. Och jag måste spara pengar. Men vad gør jag? Jag shoppar, i Norge, dær det ær mycket dyrare. Eller egentligen inte. Før jag har REA-shoppat. Asmycket fint. Jag har fått koft-dille så jag har køpt asmånga såna på sistone. Køpte några fina linnen, skøna trosor, guldskor, en sjukt søt kjol och lite annat småpjotter. Men oj vad væsentligt? Nej. Jag brukar skippa att redovisa inkøp. Då får man dåligt samvete. I alla fall så regnar det hær. Typ hela tiden. Och jag æter bara mat jag inte tål. Typ choklad och bullar och pizza. Fast det ær gott i alla fall. Och min slækt ær jordens underbaraste. (Nu ska jag væl førsøka ta mig upp till farmor och farfar). (Egentligen hade jag stædjobb, men jag pallar inte sånt). Vi snackas hørni. Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0