Min nya blogg!



Jag har en ny blogg.
Jag vet inte om jag ska sluta med den här, men jag ska testa lite, och se vilken jag gillar bäst. Jag har ändrat min design lite här. Jag har lessnat på bloggens utseende och jag orkar inte sätta mig i hur man styr och ställer i designen. Hur som helst var det nog en bra idé. För nu fick jag inspiration i massor. Kanske dumt att jag ska på tur då. En sväng i södra Europa blir det. Jag missar några dagar av skolan, men det är inte hela världen. Ju. Men hörni, checka in min nya blogg! Den är ganska fin faktiskt. Och om ni känner för det så kan ni ju lägga adressen på minnet: http://hejcattis.blogspot.com.


Kommentarer
Postat av: amanda

cattis vad hände med din nya blogg..? :)

2008-09-01 @ 15:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0