Alla hjärtans dag.

image579Igår var det alla hjärtans dag. Då fick vi godis och efterrätt (fruktcoctail och glass) i skolan. Och dessutom var det riktigt god mat - tacogratäng. Efter skolan jobbade jag och där fick vi mjölkchokladhjärtan med rött papper (precis som det på bilden!). Det var gott. Det var verkligen länge sedan jag åt godis. Jag är inte så mycket för sådant, men choklad tycker jag om. (Visst blir man mer kär av choklad - eller hur är det? Smart att ge det på alla hjärtans dag då). Efter jobbet körde jag ett skönt intensiv-pass.

Min lillasyster hade definitivt alla-hjärtans-dag-outfit-nummer-ett. Gråa jeans med hjärtan på, ett bälte med hjärta, röd-vita strumpor, röd-vitrandig tröja, vita hårspännen med hjärtan på, röda rosetter i håret och ett gulligt hjärtformat halsband (vad missade jag nu?). Dessutom gav hon blommor till sin fröken. (Jag vill också vara sju år). Hon tackade så hjärtligt.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack så hemskt mycket.Jätteschysst av dig!Jag hoppas du hade en bra alla hjärtans dag:)

2008-02-15 @ 15:26:18
URL: http://eve95.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0