Bara för att

Bara för att jag var så duktig idag. Bara för att jag kutade till bussen och var i skolan i tid. Just bara därför så har vi IG-dag idag, ända fram ill lunch. Och bara därför har jag inte ens med mig kemi-boken. Vad är grejen? Varför är inte det uppskrivet i min kalender då? Men det gör inget. Jag ska gå ner och kolla om jag får låna en kemi-bok, eller nåt. (Eller så skriver jag labrapport!). Jag fattar bara inte vart Julia och Alex är.

PS. Ser det ut som om jag vill veta hur brittisk jag är när jag svensk-norsk? (Facebook: "How british are you?" Inget, hoppas jag. Då är det något fel).

Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en bra måndag!

2008-02-25 @ 10:35:14
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: amanda

hahaha cattis, hur kunde du missa det?

2008-02-25 @ 13:41:26
Postat av: cattis!

amanda: JAG FATTAR INTE HELLER!

2008-02-25 @ 21:06:29
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0