Det gick inte mer

Det här var det sista jag behövde. Det absolut sista. Visst, temadagen lät väl kul. Det är inte det att jag skiter i hur mycket vatten en miljon människor i Asien (som givetvis har sin årliga torka i två-tre månader) använder på ett år och hur jag ska lyckas förse dem med det. (Det gör jag juförsig också). Men grejen är den, att att att. Allt krashade. Som ett rasande korthus, för andra. Värre för mig. Inte projektet. Nej nej. Jag pallade bara inte. Jag var slut. Helt slut. Jag är det fortfarande. Jag hinner inte med. Som på ett löpband. jag springer bara snabbare och snabbare och snabbare. Och ingen stoppar mig. Och ingen kan stoppa mig. Jag glömmer att ta drickpaus. Jag får vätskebrist. Det är farligt. Nu vill jag mest bara fly härifrån. Jag trodde nästan att jag kunde det. Men det går ju inte. Och jag fryser. Och det är kallt. Och jag vill bort - bort från detta kyliga land. Ärligt talat, Sverige?

Kommentarer
Postat av: Mark

Jag förstår inte att vi står ut med kylan, vintern och det tråkiga vädret. Men så inser man att Sverige ändå är ett bra land att leva i jämfört med andra länder.
Egentligen vill jag bo kanske i Frankrike. Det skulle jag må bra av.

2008-02-26 @ 20:15:37
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: cattis!

Mark: Ja, sverige är ett bra land, man pallar bara inte kylan. Ja, Frankrike vore bra! :D

2008-02-26 @ 20:46:52
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: HS

yea, vill ha sommar nuuuu

2008-02-27 @ 02:02:41
URL: http://haniins.blogg.se
Postat av: amanda

cattiscattiscattis! när ska du ta bussen, jag måste typ ta den halv för att hinna, jag måste köpa sallad elr nåt & äta! men vi kommer typ inte vara klara då.. jag vet inte, när är ni klara?

2008-02-27 @ 15:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0