Jag är inte klar än

Jag skriver och skriver och skriver och skriver. Och kommer ingen vart. Eller jag kommer långt. Jag har så mycket jag vill skriva, men det spelar ingen roll, för jag kommer itne hinna klart. Och jag vill inte att någon ska läsa. Jag vill inte att någon ska se. Jag visar inte ett halvfärdigt plagg för någon. Ingen skulle tycka det var fint. Bara vissa sömmar skulle vara sydda. Ingen skulle förstå. Förstå vad det skulle bli, vad som var tanken. Därför vill jag itne att någon ska läsa. Jag är inte klar än. Och det tar tid.

Kommentarer
Postat av: Sandra T

Ja, absolut. Det var inte riktigt det jag syftade på. Det är bara vackert ;)

2008-02-11 @ 08:21:05
URL: http://dirren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0