Jag ramlade

Igår cyklade jag till skolan. Det var underbart. Idag skulle jag cykla till skolan. Jag kom kort. Jag halkade i tredje svängen och ramlade. Det var inte så farligt. Jag gick helt enkelt hem, lämnade cykeln och tog bussen. Det skulle inte funka att cykla. Det var glashalt. Väl på bussen märkte jag att det var hål i mina byxor (och att jag hade fått ett sår). Jag orkar inte ha hål i byxorna. Det var ju sämst. Men nu ska jag plugga kemi. (Varför blir jag aldrig någonsin stressad? - Jag borde vara det, jag kan ingenting).

Kommentarer
Postat av: amanda

jag höll på halka när jag skulle gå till bussen. man blir lurad, det var jättefint väder ute. inte alls halkväder.

2008-02-29 @ 10:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0