2008, wie!

 126672-533 126672-532

Allt har blivit annorlunda 2008. Alltså, såhär. Jag har börjat jogga varje morgon, eftersom det nuförtiden alltid är sovmorgon på schemat. Då blir jag pigg och på bra humör. I lugn och ro äter jag en riktigt god frukost med främst vatten, frukt och yoghurt. Sedan har jag relativt regelbunda kostvanor. Ser till att äta något om jag jobbar sent till exempel. Jag mår bättre än på länge. Jag har fått värsta rutinerna. Jag använder min kalender jämt. Jag har små klisterlappar vid viktiga ställen och klistrar in hjärt-post-it-lappar varje vecka, i olika färger, där jag skriver allt jag ska göra den veckan (som inte ska ske på specifika dagar). Och igår fick jag den omega3-burk som jag vann för tre månader sen, på jobbet. Som pricken över i har jag (visserligen ett halvår efter tandläkarens uppmaning) köpt flourskjölning. Dags att börja använda det bara. Dessutom har jag blivit värsta studiemotiverad! Jag är imponerad över mig själv. (Jag sparar pengar till sommaren. Den kommer bli bäst. Någonsin).


Kommentarer
Postat av: Ellinor

jag älskar också 2008 :) Det kommer bli ett jättebra år i alla 12 månader

2008-01-24 @ 16:49:50
Postat av: alex

HAHAHAHAHAH shit vad mkt kommentarer :P

2008-01-25 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0