Idag gjorde jag något konstigt

Idag gjorde jag något konstigt. Något som jag aldrig gör, eller aldrig gjort. Jag var hos tandläkaren och de skulle sätta in någon ny tandställningsskit. Och när de skulle dra ut den så gjorde det så fruktansvärt ont. Så ont att jag höll på att börja gråta, fast det inte var meningen. Jag börjar inte grina sådär. Jag gör det bara inte. Men helt plötsligt kände jag att ögonen var alldeles blanka. Jag grät tyst av smärtan. Jag visste det bara inte själv. Sedan lämnade tandläkaren och sköterskan mig ett tag, så jag somnade där. Där i stolen. Det var skönt. Hoppas jag inte snarkade.

Nu ska jag springa på piano.

Kommentarer
Postat av: Kim

haha du är inte ensam:P jag har gjort samma "misstag"

2008-01-16 @ 00:08:30
Postat av: cattis!

Kim: Det brukar ju göra lite ont, men inte så ont. Man känner sig jättekonstig! Har du ingen blogg längre eller?

2008-01-16 @ 10:43:21
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Kim

Jo du har rätt, det är sällan det gör så ont, men ibland när dem slipar så känns det så mycket så att man iaf blir tårögd, men du har rätt, det är sällan det har gjort så ont för mig iaf. Och jo jag har bloggen kvar:P glömde bara att fylla i URL fältet, alla gör vi misstag ibland:)

2008-01-16 @ 17:22:46
URL: http://klumpedumpfjantboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0