Catt-Chanel mjao


Jag diggar vanligtvis inte chanels väskor - kanske för att jag relaterar till de där miniväskorna som alla tycks älska. Visst, de är väl söta, men man kan lika gärna köpa en budget-variant (för så speciella är de ändå inte). Men den här väskan av modellen större är sjukt snygg. Ja, jag skulle lägga in bra många extrapass på jobbet för att få dyrgripen. Jag har bara ingen koll på vart jag ska få tag på den (vet någon?), får för mig att det kanske är av utgående modell (den har väl funnits aslänge och jag såg den inte på hemsidan). Sånt här tänker jag på, istället för att planera en eventuell framtid som volontärarbetare för att hjälpa barnen i Afrika. Eller nåt. (jag vill faktiskt till afrika)

Bild: Shopping-bloggen

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: eller hur, det är verkligen hemskt att vissa ser ner på andra och påstår själva att dem är så mycket bättre osv. Men det är så samhället är, och det är så jäkla vidrigt och hemskt

2008-07-22 @ 08:18:36
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Annemie

Nej det är nog inte mycket folk i allmänhet vet, speciellt inte om autsim och aspergers osv. Jag visste inte heller mycket, men så fick vi en föreläsning om autsim och den var sä jäkla bra. Alla i klassen va helt tagna av henne, ja hon var super. Så nu vet jag betydligt mer om dem personerna som har autism =) Ja den boken är på 300 sidor, men tror de sista hadlar mycket om vart man kan vända sig och få hjälp mm. Vet inte, då jag inte har läst ut den helt än. Jag tycker kanske att hon upprepar lite ibland, men inte så mycket så det blir jobbigt. Annars skriver hon på ett sätt som man försåtr. ibland använder hon dock lite egna begrepp och uttryck, så man får tänka till lite emmelanåt =)Men hon har skrivit den helt själv. Så jag tycker den är läsvärd =)

2008-07-23 @ 06:23:06
URL: http://miesvensson.blogg.se/
Postat av: Jilly B

Kolla tradera. Där brukar man kunna hitta det mesta. :)

2008-07-23 @ 10:21:15
URL: http://insidelingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0