Det är sommar min vän

 

Jag har druckit en hel rackarns kaffekopp och jag är bajsnödig. Jag vet itne om sånt hänger ihop. Kanske för att det var mjölk i kaffen. Det smakade illa. Men bror D säger att jag måste lära mig. Han kom hem från USA igår, så jag har ätit massor av m&m. Inte så värt för min mage säger nej tack. Och igår åkte vi till max och sen runt i Uppsala bara. Jag spelade minigolf också. Också. Jag tycker om vår stad. Den är ju fin och mysig. Varför tänker man aldrig på det? Imorse fixade D godaste frukosten. Så nu ska jag väl gå ut i solen (efter att jag varit på toa) en stund.

What's going on? Snygga bilder va?

Kommentarer
Postat av: HS

Jag tycker också om U-sala, kommer sakna!

2008-08-03 @ 03:34:54
URL: http://haniins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0