Regnfärger i dagboken

 

Det gör inget att det regnar idag för sånt gillar vi, även fast det är sommar. Jag gillar det här vädret. Sol är underbart, men inte när man jobbar inomhus va. Igår shoppade jag för mycket (kofta, myströja, kjol, skärp, eltandborste). Idag shoppade jag alldeles för mycket (jeans, jeans, klocka, solglasögonfodral, hårspännen). Och visst är bilderna underbara - inspiration till max med färg i mängder!

Dags för mig att skriva dagbok - det var alldeles för länge sedan. Jag abra måste skriva fort fort fort. Det är helt knas att jag inte hänger med. (Och jag har klippt mig!)

Kommentarer
Postat av: alex

har du klippt sådär kort igen :D ?

2008-06-28 @ 23:04:04
Postat av: cattis!

nej inte riktigt så kort. Men jag har mkt snedlugg. Jag blev nöjd :D

2008-06-29 @ 20:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0