Och det var sommarlov

   

Och om ni undrar varför jag inte skrivit på ett tag så är det mest för att jag har sommarlov och för att jag har varit bortrest, fast inte på semester. Jag har i alla fall varit på den coolaste resan någonsin. Fullt av intryck och definitivt minnen för livet. När jag var liten pratade min rektor om att fylla ryggsäcken under sommaren och tur är det att jag ahr en stor ryggsäck, för annars hade den varit gull nu. Det kommer väl fler bilder på ett tag (jag vet att jag borde göra de större, men jag orkade inte). Jag vill tillbaka. Men nu är jag här och imorn ska jag jobba och allt går vidare och tur är väl det va. Det blir jordgubbar med glass som om solen inte skiner bakom molnen.

PS. Bara sådär på tal om fotbolls-EM igen, i förbifarten liksom, så har det spårat ur. Helt och hållet. För det skulle vara Portugal och Holland i final. Och Sverige försvann fast tanken inte var tiktigt sådan från början. Vad hände med Ryssland helt plötsligt, och vad gör Turkiet i semi? (men ärligt). Okej. Vi hejar på Spanien då. Och hoppas litegrann att det blir bra tillslut. För annars blir allt knas. Rätt igenom.


Kommentarer
Postat av: Anton

Holland Italien hade varit fint i final.

2008-06-22 @ 22:19:25
URL: http://souk.blogg.se/
Postat av: amanda

cattis vart har du varit någonstans? :)

2008-06-23 @ 00:20:16
Postat av: alex

Tuuurkiiiiet :D

2008-06-23 @ 12:32:26
Postat av: cattis!

anton: Nej usch för italien! :P

amanda: I Israel! :D

2008-06-23 @ 21:48:41
URL: http://chattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0