IKEA och shopping

Igår efter att jag tränat cyklade jag, Bella och Ettan till IKEA. Där käkade vi lunch med Danne. Det var mys. Sedan sprang vi runt i alla affärer vid Boländerna - det är faktiskt en del. Köpte ett rea-halsband (som jag ångrar - varför?), en eko-jeanskjol (det var inte meningen) och ett par sneakers (jag har typ inga - och det är skönt att ha slappdagar och gådagar). Det var en mysig dag. Jag cyklar mycket nuförtiden. Känns det som. Men Upsala är ju en cykelstad så. (och jag vill köpa en ny cykel).

image615

Kommentarer
Postat av: Anonym

har sett ett bar liknade skor någonstans undra var?

2008-03-10 @ 08:50:49
Postat av: cattis!

jag tror julia har ett par vita. jag är härmis.

2008-03-10 @ 12:11:25
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Gunnilla

Jag har också ett par lika fast mina är vita.

2008-03-12 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0