Red and blue and white and you (and me)

image607
Iih. Jag lovar, att alldeles snart, innan vi knappt lagt märke till det, kommer det vara sommar!
Och idag kom jag till jobbet, och mitt projekt har lagts ned och tillsvidare får jag sitta på ITH (där man säljer kallingar och strumpor). Men jag kommer knappt jobba där ändå. Jag är bara schemalagd på torsdag nästa vecka. Underbart. Och så fort de börjar dra igång det gamla projektet igen kommer jag att få vara med. Och det är ju skönt.

PS. Jag är jättemätt - har ätit alldeles för mycket igen
PS2. Jag var hos tandläkaren idag. De bokade in en ny tid på tisdag när vi har matteprov. Jag blir så irriterad. Bara för att jag inte jobbar betyder det inte att jag kan gå närsomhelst från skolan. jag går natur. Vi har prov jämt. Nästan.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jättefin, vart kommer den ifrån?

2008-03-07 @ 09:35:49
URL: http://annikaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0