Samarin och sommarjobb

Samarin är det äckligaste som finns - ungefär. Men jag var tvungen. Magknipen var hemsk. Magknip låter i allmänhet fånigt. Man höjer väl lätt på ögonbrynen och ställer sig frågande till den vånda som beskrivs. Kan det verkligen vara så farligt? Det gör stört ont. Fortfarande. (Kan inte samarinen börja värka snart?)

Idag var det sista dagen att skicka in ansökan för sommarjobb. Jag var färdig i hyfsat god tid (ungefär 20 minuter i tolv), fast jag glömde lite. Då frågade jag Bella om hon skickat in sin. Det hade hon inte gjort (Hon trodde det var 31 mars som gällde). Och eftersom hon inte är hälften så stresstålig som mig så tog jag över när det var tio minuter kvar. Hon letade igenom alla sina mappar för att hitta någon referens och jag skrev frenetiskt (det var en lång ansökningsblankett). Sedan, med kanske tre minuter kvar kom vi på att alla bilder var för stora (de fick max vara 150 kB), så jag fick beskära en bild från mina foton. Med allting klart klickade jag på "skicka ansökan". Då kommer en ruta upp - personnummer felaktigt. "Hur kan du skriva fel i personnumret?!!" Okej. Samla dig. "Skicka ansökan" - Ingen bildfil vald. Bilden försvann. När ansökningen äntligen skickades in stod klockan på datorn på 23:59. Som när man vill hinna få in en order på rätt timme, på jobbet, fast tusen gånger värre. Men jag hann. Och jag är stolt över det. (Hoppas inte deras datorklockor går för snabbt).

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAH

2008-03-02 @ 10:59:09
URL: http://am4nda.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahahahah vilket jobb var det?

2008-03-02 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0